Пошуковий запит: (<.>A=Комарницька Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Комарницька Г. О. Урбокластери як інноваційні структури регулювання урбанізаційних процесів у регіоні [Електронний ресурс] / Г. О. Комарницька // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 1. - С. 247-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_1_25
|
2. |
Оксанич А. О. Організаційно-економічні передумови формування регіональної системи інновацій [Електронний ресурс] / А. О. Оксанич, Г. О. Комарницька // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(1). - С. 79-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3(1)__12
|
3. |
Комарницька Г. О. Ретроспективний аналіз обласних центрів західного регіону в контексті розвитку метрополійних функцій [Електронний ресурс] / Г. О. Комарницька // Науковий вісник НЛТУ України. - 2014. - Вип. 24.5. - С. 409-414. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2014_24
|
4. |
Комарницька Г. О. Наукові та громадські організації як чинник стратегічного планування та прогнозування розвитку міст [Електронний ресурс] / Г. О. Комарницька // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 1. - С. 102-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcndtue_2014_1_18
|
5. |
Комарницька Г. О. Інноваційні структури регулювання урбанізаційних процесів у регіоні [Електронний ресурс] / Г. О. Комарницька // Науковий вісник НЛТУ України. - 2012. - Вип. 22.13. - С. 194-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2012_22
|
6. |
Комарницька Г. О. Демографічний аналіз трудового потенціалу прикордонних районів Львівської області [Електронний ресурс] / Г. О. Комарницька // Ефективність державного управління. - 2015. - Вип. 42. - С. 235–241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efdu_2015_42_29
|
7. |
Комарницька Г. О. Урбанізаційні процеси розвитку метрополійних функцій міста Львова [Електронний ресурс] / Г. О. Комарницька // Науковий вісник НЛТУ України. - 2015. - Вип. 25.3. - С. 100-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2015_25
|
8. |
Комарницький Я. І. Організаційно-економічні інструменти формування регіональних кластрових структур [Електронний ресурс] / Я. І. Комарницький, Г. О. Комарницька // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2010. - № 2. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2010_2_9
|
9. |
Шевчук Л. Т. Львівський урбокластер як інструмент активізації розвитку метрополійних функцій міста Львова [Електронний ресурс] / Л. Т. Шевчук, Г. О. Комарницька // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. - 2013. - Вип. 2. - С. 36-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sepspu_2013_2_6
|
10. |
Комарницька Г. О. Удосконалення регулювання урбанізаційних процесів у регіоні [Електронний ресурс] / Г. О. Комарницька // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. - 2014. - Вип. 5. - С. 497-504. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sepspu_2014_5_56
|
11. |
Карпінський Б. А. Функціонування міст – важлива складова державотворчого патріотизму нації [Електронний ресурс] / Б. А. Карпінський, Г. О. Комарницька // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Сер. : Економіка. - 2016. - Вип. 1. - С. 225-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdue_2016_1_39
|
12. |
Комарницька Г. О. Вплив формування територіальних громад як чинник розвитку бізнес-середовища [Електронний ресурс] / Г. О. Комарницька, О. М. Мельник // Науковий вісник НЛТУ України. - 2016. - Вип. 26.6. - С. 108-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2016_26
|
13. |
Ілляшенко С. М. Управління знаннями в системі інноваційного розвитку організації [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна, Н. С. Ілляшенко, Г. О. Комарницька // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 1. - С. 231-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_1_23
|
14. |
Комарницька Г. О. Вплив урбанізації на інноваційний розвиток регіонів України [Електронний ресурс] / Г. О. Комарницька, Ю. С. Шипуліна, Н. С. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 3. - С. 336-345. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_3_33
|
15. |
Комарницька Г. О. Сутність державно-приватного партнерства та його активізування в умовах розвитку інвестиційно-інноваційної діяльності [Електронний ресурс] / Г. О. Комарницька // Проблеми економіки. - 2019. - № 1. - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2019_1_6 Конкретизовано сутність поняття державно-приватного партнерства (ДПП), а також обгрунтовано важливість його активізування в умовах розвитку інвестиційно-інноваційної діяльності. Розглянуто нормативно-правові аспекти трактування змісту цього поняття з позиції українського законодавства, а також проаналізовано вітчизняну й іноземну літературу за такою тематикою. Наголошено на тому, що ДПП за своїм змістом є доволі широким поняттям й охоплює різні форми співпраці державного та приватного сектора. Співпраця між державним і приватним партнером здійснюється в межах різних організаційно-правових моделей. Предметом ДПП є спільна реалізація різних заходів (сфера яких здебільшого обмежена законодавством тієї чи іншої країни) на засадах поділу завдань і ризиків між державним і приватним партнерами. Зроблено висновок про те, що у літературі поняття ДПП трактується по-різному: як система відносин держави і бізнесу, як конкретні проекти між державними та приватними партнерами, як форма співробітництва, як альянс, як соціальний інститут, як форма ринкової взаємодії, як особливий механізм тощо. Різні підходи до розуміння поняття ДПП свідчать про різні аспекти цього явища, з огляду на що складно та й не доречно обмежувати це поняття його трактуванням в одному реченні. Встановлено, що за своїм змістом і результатами ДПП має чимало спільного із класичними договорами на виконання певних робіт. Водночас відмінності полягають саме у контексті управління відповідними проектами та змісті угод між державним і приватним партнером. Охарактеризовано межі понять "державний партнер" і "приватний партнер", що важливо з огляду на те, що ідентифікування цих партнерів забезпечує можливість виокремлення переліку суб'єктів, що можуть вступати у договірні відносини в межах ДПП. Розглянуто співвідношення понять "публічно-приватне партнерство" та "державно-приватне партнерство".
|
16. |
Овчарук В. В. Показники оцінювання систем адміністрування в управлінні підприємствами та в державно-приватному партнерстві [Електронний ресурс] / В. В. Овчарук, Г. О. Комарницька, Л. С. Ноджак // Причорноморські економічні студії. - 2019. - Вип. 40. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2019_40_9
|
17. |
Овчарук В. В. Економічне обґрунтування побудови систем адміністрування в eправлінні підприємствами та в державно-приватному партнерстві [Електронний ресурс] / В. В. Овчарук, Г. О. Комарницька, О. Л. Коломієць // Економічний простір. - 2019. - № 142. - С. 196-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2019_142_18
|
18. |
Комарницька Г. О. Модель митного обслуговування державно-приватного партнерства [Електронний ресурс] / Г. О. Комарницька // Бізнес Інформ. - 2019. - № 4. - С. 41-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_4_7 Розроблено та обгрунтовано уніфіковану модель митного обслуговування державно-приватного партнерства (ДПП) за участі іноземного приватного партнера. Дослідження грунтувалося на вивченні чинних нормативно-правових засад і практики реалізації ДПП в Україні та митного обслуговування у цій сфері. У процесі дослідження виявлено низку проблем щодо митного обслуговування ДПП в Україні, що відображають неуніфікованість нормативно-правового забезпечення в цій сфері. Одержані результати дослідження дали змогу систематизувати положення різних законодавчих документів, що регулюють особливості митного обслуговування ДПП, врахувати практику реалізації таких проектів в Україні та за кордоном і на цій основі сформувати уніфіковане комплексне й завершене бачення процесу митного обслуговування ДПП у формі науково-прикладної моделі. Встановлено, що ключовими операціями в межах митного обслуговування ДПП є підготовка та реалізація митного оформлення іноземних інвестицій зарубіжного приватного партнера, які вкладаються ним на договірній основі або як внесок до статутного капіталу в об'єкти ДПП. Ідентифіковано ключових суб'єктів митного обслуговування ДПП; їх дії систематизовано, об'єднано та впорядковано в органічний механізм співпраці, сформовано логічну послідовність етапів, що деталізуються в конкретні операції, об'єднані спільною метою забезпечення правомірного перетину капіталом і товарами кордону країни.
|
19. |
Комарницька Г. О. Класифікація проектів державно-приватного партнерства [Електронний ресурс] / Г. О. Комарницька // Бізнес Інформ. - 2019. - № 5. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_5_8 Розвинуто класифікацію проектів державно-приватного партнерства за низкою істотних та незалежних ознак. Такі проекти запропоновано класифікувати за наявними (форма, етап, на якому залучається приватний партнер, джерело фінансування, об'єкти, сфера реалізації, інноваційна спрямованість, механізм взаємодії державного та приватного партнерів, кількість залучених приватних партнерів, рівень завершеності, рівень державного управління, на якому реалізується проект, правовий механізм взаємодії державного і приватного партнерів) і новими (суб'єктний склад партнерів, рівень ризиковості) ознаками. Окрім того, усунуто проблему дискусійності під час виокремлення окремих видів проектів в межах існуючих класифікаційних ознак. За результатами виконаних досліджень запропоновано виокремлювати корпоративні та договірні проекти державно-приватного партнерства за формами; існуючі, створювані або придбані - за об'єктами; проекти, у яких приватний партнер залучається на етапі проектування об'єкта, його будівництва чи експлуатації - за етапом, на якому залучається приватний партнер; проекти, що фінансуються державним, приватним партнером чи для яких характерне змішане фінансування - за джерелом фінансування тощо.
|
20. |
Комарницька Г. О. Напрями активізування державно-приватного партнерства в умовах розвитку інвестиційно-інноваційної діяльності [Електронний ресурс] / Г. О. Комарницька // Економіка та держава. - 2019. - № 5. - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2019_5_14
|
| |